trött !?!??!

snälla. klockan är fem i halv 10. känns som säkert 11-halv 12. sjukt trött. man blir ju de efter den tråkööögia skolan, haha ! . usch , jaja. imorgon e det fredag. gött !
skulle te stan oh så. men sofie gumman hade inte pengar. fars dag på söndag. får väl bli en triss te pappa lr ngt ? haha
imon på lunchen ska typ många i klassen te pizzerian och käka ;). mums ! inte äta den äckkliga maten i skolan. den smakar bajs ! ;$, håller någon med?

vad ska du köpa till din pappa i farsdag present? svara gärna.

puss



glömmer aldrig dagen. vad som än händer.
utan dig ingen mig, det är du som håller
upp mig. får mig att orka stå. jag älskar
dig mer än allt. alltid ! inget kan skiilja oss
åt älskling. <33 / din pauline


godnatt , om vi inte hörs senare ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0