stallet.

hey. kollat på tv hela dagén. legat i soffan & slöat ! , rätt skönt ! :) men mkt seg dag. laddar för skolan imon -.- , usch vill inte.
jaja. fick mocka åt mamma idag, mockade åt peace & ture , samantha mockade åt hoppsan & athena. jag fick dom lätta. utom peace. men ture hade inget alls. muhahahah !
sen fick jag damp på henne & gick in. så hon bölade. :). HAHA trög
ikväll är det bara jag och mamma hemma. samantha ska sova hos pappa. vet itne om dom sover i klippan eller genevad. men det bryr jag mig inte om , vad dom gör ! :) palla lixom ! , muhahaha . e på cp humör. slöat hela dagen. :D
jaja. imorgon är det skola igen . shiit kommer aldrig orka.
jaja. man får väl stå ut !
haha.
nu ska jag dushca, plocka ihop te skolan. äta tv data sova !
ha en bra dag alla !

puss :*




Kommentarer
Postat av: marina zeljic

vi få va ngn gång sötnos, loveu §§

2009-11-01 @ 18:45:31
Postat av: marina zeljic

vi få va ngn gång sötnos, loveu §§

2009-11-01 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0