ojojoj..

hejsan.
ojojoj är vad jag får ur mig just nu ! , inte bloggat på ett tag. (a.
haft mycket med skolan ocksånt. idag skulle jag haft prov i NO men som tur var vart Stefan sjuk. mycket tur ! , kunde typ ingenting. seriöst skit svårt. tid och rörelse vem fan fattar någonting om de???
INTE JAG !. gud jag dör på skolan ! , ska ha matte på fredag, tyska på måndag, lämna in om en kändis på engelska på två sido på tisdag. usch asså ! , jaja. jag överlever nog.. hoppas vi !
sen ska jag ha matteprov nästa vecka med.
men på tisdag ska vi ju även först på rättergång, ngn som lurat ngn på ngt. 7b fick misshandel ! :(
hade med velat ha det. jaja kanske blir skojj. sen efter det ska vi till Sannarps badhuset med 7b , skojj faktiskt ! , idag va det onsdag,
började med kemi, vi skrev mest. sen hade vi so/svenska där vi skrev om Rom, går faktiskt bra nu. sen va det lunch. äcklig korv ! ;s. sofie e sjuk med ;/. så snackade med henne på lunchen . men krya <3. hon kmr imon, ;)
sen hade vi no, sskulle ha prov. men hade sjukt kul i grupprummet ist. kent e fan lite blåst ändå ! (;;
jaja. sen efter det hade vi slöjd, började på ett nesecär i syslöjden, hoppas de går bra. hahahahahah
sen när jag kom hem mockade jag . nu sitte rjag här, ska duscha oh så. precis skrivit vad jag ska köpa på Gekås imorgon. det blev faktiskt mkt ;$, tur man har mke pengar nu ! :D
men nu ska jag duscha. så imorgon blirre skola sen gekås med älsklingen sofie ! :D:D:D:D
¨så underhåll mej med sms (;
puss & kram !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0