fredag, lördag & söndag

fredag:
först skola, sen hem. mockade åt mamma oh så.
sen till travsaken . va mest med adam. & lite med Kajsa.
för vissa andra folk IGNORERAR ju en . -.-
shiit, jaja . sen till pappa, där sofia va. vi gjorde nte så mkt.
sen somnade jag :)



lördag:
vaknade vid 10, låg kvar till 11-12 typ. sen gick jag och sofia upp.
plattade håret, sminkade oss, bytte om oh ja ni vet.
sen körde pappa oss till skåne, där vi först drog på kräftskiva
med sofias pappa . fett roligt asså ! , så fick vi massa godis (h)'
sen drog vi hem te sofias pappa, mockade. sen te anna.
fixade oss, drog till deras skola vid halv 8, träffade sofia, jonna
och sofias kompis. sen gick vi in på discot vid 8. fett skojj.
samantha blev 2:a på limbon, han som vann går i gymnastik me (y.
jaja, sen träffade man ngra. petronella, sofia, julia, fanny, alex, anton
ja massa. sen vid 10 drog vi hem. gick en extra runda.
sen började jag läsa på boken " 14 år till salu " , den verkar bra. men hemsk !
sen somnade jag vid 1 typ.



söndag:
vaknade upp vid 10 pga sofia och samantha väcker mej och säger att jag tar
hela platsen (a. , så kunde nte somna om sen. så läste min bok.
sen kom jag på att jag hade tyska prov imon så fick läsa 83 glosor,
och typ grammatiken -.-, suger ! , så ska ha prov imon (y.
good . NEJ SUG. JAJA, nu ska jag plugga vidare. bilder från helgen kmr.
pusspuss


kylie & tucken.
tucken, jag saknar dig mest. vet inte vart du e .
jag älskar dig & kommer alltid göra det. <3



planer inför veckan:
måndag - skola, sen inget spc
tisdag - iväg med 7b, badhuset oh så
onsdag - (sofie) älskling fyller 13 <3
torsdag - inte en aning
fredag - vet inte
lördag - venne
söndag - vet inte

ngn som vill hitta på ngt i helgen så hör av er ? (;

Kommentarer
Postat av: ella

jag fyller år på söndag ;)

2009-11-22 @ 18:37:59
URL: http://esvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0