31/3-09

shushena :D
IMORGON ÄR DET FÖRSTA APRIL :D WIIIHOOO !
skolan va väl okej ? .
vi började med elevensval, idrott. spelade basket med ida, amanda tholin & felle. sen några killar lite med. ganska kul fast jag förlorade ju som vanligt -..- . haha, sedan efter det hade vi tyska. blöö! , tappade/glömde min vattenflaska där typ :o. hoppas den är kvar imorgon. sedan efter det hade vi värdegrund (vg) , vi gjorde svenska ist. sedan va det lunch, as god fisk :], smakade lite som rolles wtf :D. mmmmuuuums, efter lunchen hade vi idrott igen, hade vikarie. vi gjorde evigheten, & fritt. evigheten är fan lamt ibland xd, när det va fritt gjorde jag inget spc ;). haha , sedan hade vi so , vi gjorde ett land i Afrika. men det blev lite vattenkrig mellan julia & sofie :). ella , jag & felle fick typ ingenting på oss x). sedan när vi kom ut är ju sofie så dum så hon häller massa vatten på Julle och på mig xD. hahah:), så sofie bad till julia. eller hur man skriver xd. haha :) , det va fan kul att kolla, sofie kan ju nu;). hahahahhahah
aja. ska snart mocka lite, sedan handla med mami och samantha. efter det ska jag göra tyskan till imorgon -.- BLÖ!
pusspuss:*

( får bli en fin bild på min lilla älskling, snälla bli bra gumman , :(  )
poppis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0