shena shu (:

idag vaknade jag vid halv 11, gick ner & åt, kollade lite på tv också , sen gick jag ner till stallet och mockade åt poppis ;*, snen kelade vi med henne, & borstade henne och gjorde henne lite fin för hon står inne dygnet runt nu . för hon har ont i hovarna :(. troligen fång =/. sedan gick vi upp och jag va lite på datan. sedan kom johanna då gick vi ner igen, jag körde tiffy, vi körde 8 km. det gick jätte bra. sedan kom jag in , gjorde omelett. sedan kelade jag med smulan som ska avlivas på onsdag :'/. hoppas du får det bra gumman (L), sen e ture på djursjukhuset för han har fått luginflamation och ett tjockt ben, också då poppis troligen fång. vi ska röntga henne och se vad det e med henne, usch , jag hatar detta ! , iaf sen satte jag mig vid datorn, sen dammsugade jag, plockade i och ur diskmaskinen. nu ska jag & lillasyster nog sälja lite smycken . senare ikv ska jag och bror, o några till åka till en sjö och bada (:::::. KUL , sen vettifan vad som händer ikv.
ha det brra, kyss och smek.

turiss


hoppis o jag smulisalsk  
bild 1 Ture <3
bild 2 jag och hoppsan <3
bild 3 smulan <3


Kommentarer
Postat av: becka

söta hästar <3

2009-07-07 @ 11:14:19
URL: http://sirapsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0