shena shu (:

hej på dej sötis.
förlåååt, jag vet att jagh inte bloggat på ett tag. men antingen inte hunnit eller inte orkat. aja iaf just nu sitter jag här me sofia. vi gör inte mke, vi väntar på kina maten. sen så idag har vi varit på familia och jag köpte en ny tröja också kääkade vi på donken ocksånt. sen hem till salt, sen hem till pappa och vi ska sova där inatt. ikv vet vi inte vad som händer, vi ska nog bara vara på datan, så underhåll mej sötnosar ;D. haha ,
 
sen har jag varit i en stuga i karlshamn med en annan familj. s¨å gjorde vi massa, så va vi även på torp , där köpte jag två nya tröjor. sen har vi fiskat krabbor, badata o massviiis. vi har även bara varit hemma och spelat uno och massa.
bilder kommer när jag kommer hem. sitter lixom på annas data. aja ni får ha det bra ;)

kyss & smek <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt man kan vara ! <3

2009-07-29 @ 21:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0