dagen från igårkväll.

jag o mamma skulle äta på mårtensson.
vi gick dit , :)
hittade ett bord ganska så snabbt
köpte dricka, hämtade taccos & pizza ;D
mums va det verkligen, & skit mysigt =)
träffade även carolina, carolinas kille & bodil :)
sedan träffade vi mormor på gastons.
sen gick jag o mamma o köpte en glass
på macdonalds :)
MUUUUUUUMS , !
sen åkte vi till roger,och kollade på lets dance,
jag tkt blondinbella skulle vara kvar ,
men skit samma....
sen åkte vi & hämtade mormor på harrys.
först kom ngn konstig gubbe fram och höll på med mig.
jag blev fan rädd. så vi kastade iväg honom xd haha
sedan kom micke, han va fan rolig :)
haha, sedan kom ngn annan :pp
sen träffade vi ingela =)
eftet det körde vi mormor hem och vi gick med in.
kollade slutet på lets dance,
sedan hem , satte mig vid datorn :d
pusspuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0