städdag -.-

hej. idag va det bara städdag i skolan, först städade vi matsalen, tog bort alla tuggumi under borden ! -.-
sen städade vi klassrummet & skåpen. fint nu (y. haha,
sen åkte Emma med mig hem. då va vi på datan, sen dansade vi på dansmattan och spelade buzz , haha. jag ägde dig emma (a.
haha, sen GICK vi till lillstugan, fett kallt men sjukt skönt att prata ut med dig gumman, jag älskar dig <3
nu ska jag duscha och så. men emma e kvar, så väntar tills hon ska hem ;).
imorgon e det soft dag i skolan, lördag blirre 2012 :d
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

du lovade fler bilder (!) ;)

2009-12-17 @ 18:07:31
Postat av: Emma Karlsson

Gumman älskar dig också! Finns här för dig 24/7!<3

2009-12-17 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0