julafton

hejsan, kom nyss hem från mormor. inte fått så mkt idag, önskade mig inget heller, men jaja. jag e nööjd
jag har fått:

* presentkort på H&M , 600:-
* presentkort på Kicks , 100:-
* 534 :-
* plånbok
* två mascaror
* en tavla
* michael jackson bok
* ett svart och ett vitt linne
* en prose tröja
* stall vantar, vanliga vantar, och lite tjockare vantar
* en plattång
* parfym
* fem par sockar
* fem par trosor
* pyamas
* leggins
* tre par jeanstights
* sen har jag nte fått saken av Emma, Sofie , Emma, trorjag de är ;p

jag äe nöjd, och hoppas nte jag glömde ngt, isf får ni reda ppå de senare ;p
vad har ni andra fått? , är ni nöjda med era julklappar? (:
haa en fortsatt bra jul, imorgon ska jag te e-stop och handla.
sen sova hos pappa och på lördag ska jag nog in till stan. ;b
pusspuss


GOD JUL ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0