tisdag , (:

hejsan.
idag väckte mamma mig halv 7 , fixade mig, plattade håret, sminkade mej & de vanliga.
sen cyklade vi till bussen, & sen åkte ja te skolan. i skolan hände nte så mke på dan.
men sen pratade vi massa & vi hade no, tyska & massa andra. vi pratade typ bah på alla xp
det e de bäästa (h. mke prat då ;). HAHA , aja . sen vid lunch stack jag, sofie, julle & ludde till
mimosa och kekade pizza ;d. fett gott ! , sen drog vi tillbaka. då hade vi lite lektioner oså.
längtar fett mke till torsdag, kmr bli fett skojj me klassen ! (L)
ajaj. nu sitter jag här & vet nt vad som händer ikv [:

här får ni en outfit me;



svart tröjja; H&M
jeans; H&M

pöööööööööösss

Kommentarer
Postat av: evelina

vad ska ni göra på torsdag? :) :o

2009-08-18 @ 19:51:13
URL: http://eveliinaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0