tisdag,

heyysan.
idag gick jag upp som vanligt & fixade mig & de. som alltid.
sen när skolan började hade vi först, NO där vi gjorde något SKIT tråkigt.& idag gick det fan mke bättre för mig sofie & julia. (Y). sen hade vi tyska, då gjorde vi inte mke. typ ingenting. aja, sen hade vi SO då läste vi om Egypten. sen kekade vi , det va fisk & potatis. sen drog vi till Mini Livz, hade inga epngar men fick av Andreas. sen tillbaka, samlades fort. sen drog vi till stranden med 7-9 ,. vi skulle va i olika grupper och göra sand sak. vette vad det heter. va iaf med: sofie, ida, isabell, Kenny & Freddie. vi va ju bääst (yy. gjorde en automatisk gräsklippare, ni vet sån som går på batterii :d. haha så bääst. lr hur ? , ;;ppp, aja. sen nu kom jag nyss hem & sofie åkte med mig hem. nu rider hon med samantha.,,
nu vet jag inte vad jag ska göra tills dom kommer. ge mejj fööörlsaaaaaag ? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så snygg(L)

2009-09-02 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0