sööndag ,

hejsan.
igår kväll/ inatt hade jag & sofia lite svår att somna, så vi tog bilder vid 1-2 typ. sen tävlade vi med Mandy vem som kunde vara uppe längst men då hade min data lite batteri o vi hittade inte sladden -.- , buhu. men somnade typ vid halv 5 -5 ändåså. höhö. och nu kommer bilder.
men idag är det sööndag, = världens tråkigaste dag. Samantha & Sofia åkte nyss till travet. men jag ville inte med dit. inget kul folk lixom ? , höhö ^^. så jag stannade hemma, mne ingen som kan va typ.
jaja iaf. jag vaknade ganska tidig för sofie ringde, saknar den människan sjukt mke ! :[ , aja iaf, så pratade vi lite om burre & sen lite om allt annat <3, hon e sjukt underbar ! . aja , sen satt jag lite vid datan sen åt jag . 1 macka. sen satte jag mig här, sen kollade jag tv lite & nu sitter jag här. vafan händer idag ? . ingentiiiiiing lr . börjat komma moln nu me så kan typ nt sola & fett tråkigt att sola själv :O. VEM VILL VA & RÄDDA MIN DAG? , men ialafall så ska jag klippa mig ikv. kmr bli askort för de e typ ganska slitet :[ , BUHUHUHUHUHU MITT HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR ?
aja, ni kommer få se bild på de efter 21:00 någon gång. ska klippa mig 20:00 men samanha ska ju med klippa sig så kan ju ta lite tid. så vi hörs senare ikväll. :)

ulalalala
mer bilder kmr senare (::



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0