sofiebruhn, bästavän

älskliing
love


sofie bruhn, om jag skulle kunna förklara hur jävla underbar du är , hur mycket du betyder. så skulle jag få skriva i en hel evighet. jag skulle ALDRIG kunna sluta skriva. sekunderna med dig , minuterna, timmarna, dagarna, åren allting med just dig är helt perfekt. ingen kan vara perfekt, men du är närmst. utan dig vore jag inte ens nära halv. utan dig skulle jag sjunka ner som sand där jag va. Du är luften som jag andas, du gör så jag kan klara dag för dag. det är för dig jag lever. du är den bästa vännen jag har haft och kommer ha. ingen kommer kunna ta över din plats. jag svär, vi har haft både bra & dåliga stunder, det är så de ska vara. när jag mår skit är du den första jag går till. det är till dig jag kan säga ALLT. ibland så beter jag mig helt fel, men jag vet inte vad jag gör då. för om jag skulle gå dig i miste, så vet jag helt seriöst inte vad jag skulle göra. hela alltet skulle bli skit. jag skulle inte klara mig en sekund. jag vet att jag suger på detta,, men jag vill bara att du ska inse hur underbar du är , hur mycket du betyder för mig. det är omöjligt att förklara. du kommer ändå aldrig förstå HELT hur mke du betyder. för det är så jävla mycket. jag kommer ALDRIG kunna skriva så att du förstår hur fucking mycket du betyder. ditt hjärta är gjort av guld, du är guldvärd helt rent ut sagt. du e den jag kännt längst & fortfarande umgås med. det känns fantastiskt,. Jag känner mig så jävla stolt att kunna kalla dig; min  bästavän. alla våra dampiga stunder kommer jag aldrig glömma, alla våra tråkiga stunder. gången vi blev utslängd för ingenting. HAHA, så trög. gången på jägers, asså vi har så jävla många minnen , om du bara kunde förstå. om jag bara kunde säga det så tydligt att ett pucko som du skulle förstå (a. haha nej skojjar , men asså du betyder så jävla mke, så ingen kan förstå hur jävla underbar du är . du är dig själv, du gör inte dig till så fort någon annan kommer ,. du är dig själv, det är så man ska va. om jag mår skit , kommer du , är jag ledsen får jag gråta i din famn. du finns alltid där för mig, & så som du finns för mig ska jag finnas för dig. det kan jag lova dig. du är det finaste jag vet, jag kommer hålla fast vid dig hela mitt liv, du kan hata mig hur mycket du vill , men inne i mitt hjärta kommer du ALLTID ha den största platsen. du är halva mitt hjärta älskling. Tänk så mycket vi kommer ha framför oss. jag kommer älska dig tills sista andertaget. jag vet inte vad jag ska skriva. du är så jävla underbar. vet inte hur många gånger jag kommer skriva det eller skrivit det. bara du förstår . men du kommer ändå aldrig det, speciellt inte med en sån här dålig förklarning. för jag suger på detta ! , men jag försöker visa det ALLTID. ibland kanske jag e dum , men ALLA gör misstag. även du kanske gör misstag ibland ? ,mne isåfall är det iiinte ofta. man lär sig av sina misstag. alla dom gångerna jag varit dum , gjort dig ledsen eller någonting. så ångrar jag mig förjävla mycket. du är en utav alla de få som finns i världen som sviker. du har aldrig svikit mig , jag svär. jag talar sanning, vartenda litet ord som jag skrivit här . KOMMER RAKT IFRÅN HJÄRTAT. , du är längst in där & du äger halva mitt hjärta. jag älskar dig mer än allt annat på jorden finaste bästavän . ingen du ingen jag, vi va två , men nu e vi som en , <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0