shenashu

hejsan.
idag väckte mig mamma då vid 12, lr ngt. skit trött då , somnade typ 3 igår . HAHA pga samantha & carola som va jobbiga -.- , sen gick jag upp, åt ett knäckebröd till frukost (a. , orkade inte äta mer ! ,  sen satt jag lite vid datan, inga inne typ :s , sen ut & solade. KUNDE NT BADA. får damp :|, aja , soolade lite. men de va tråk själv & alla cp djur va på mig hela tiden & jag hatar smådjur :(. aja , va lite på datan oså, sen skulle mamma åka till jönköping över hela helgen på hästutställning :(. aja hoppas de går bra ! :) , men påväg dit krockar mamma med en älg :O. hon kör , den kommer och springer rakt in i sidan, så den fönterrutan gick i sönder, mamma fick glasskivor på hela sig:(. men då kom pappa så fick hon ta en annan bil. tur hon inte slog sig mer. aja  sen hämtade Ekan mig hos mamma. kom till pappa, va på datan. sen kom sofia & dom . så snackade jag med besababe <3, haha . hon e elak :'( , HAHA, aja . sen åt vi pizza, åt en halv pizza. bantar , :$ m AGHAGAGAGAGGAGAGAGAHAHAHAHH. aja , sen nu sitter jag bredvid sofia och kollar på American pie - naked mile , IGen, höhö, sen pratar jag med min kåtlicious1 suada assu :). mer säger vi inte (aa. haha , jag e inte ens trött. sen pratade jag lite med älsklingsarber ossu (aa. sen med lite andra folk [:: , aja
nu har jag inget mer att skriva :D.


Kommentarer
Postat av: suada

i love my kååååååtiiiish2 !!!!

2009-08-08 @ 00:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0