seg dag.

hejsan :)
seg dag idag. mamma väckte mig vid 10 över 11. skola snart ju , då måste man upp i tid. sen åt jag frukost. sen datan & sen kom pappa och hämtade mig ! , då satte jag mig vid datan sen kollade vi världens sämsta film . sen käkade vi chips & drack coola ;$ . HAH, sen sittter jag här nu . ikv får man väl lägga sig i tid & stiGA UPP i tid eftersom skolan börjar snart. blö för skolan och love för vännerna ! , sommaren har varit skojjiiiig ! , men trist väder imellan åt !, aja . nu sitter jag bah hos pappa. & vad händer ikv & imon folket ? ,
ni får ta & smsa, jag har ju gratis sms till alla nu & ny mobil (;. så smsa fööörfään !
haha.

fick bli en bild på tucken & kylie, för att jag saknar puckas mest :( buhuhuhu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0