onsdag,

hejjsan :)
idag i skolan har det inte hänt så mke. förutom att vi ska ha PROV i NO på tisdag -.- , uuh ! kmr gå skit !
aja, ska se om jag minns lektionerna, men dom kommer INTE i ordning, för den minns jag nte.

kemi - lab
no - tråkiigt som fan, ska ha prov om ngt skit där :s
svenska - ska vi göra ett reportage, ska intervjua Frida om red chilli pirat på söndag, med julia & sofie !
so - egypten / farao
slöjd - väggbodnad

alla tror jag?
aja, på söndag ska jag , sofie & julia åkte till patrik södervall & mocka där, typ hälsa/rykta Red Chilli Pirat, (::
sofie & julia kmr till mig vid 7, sen ska vi vara där vid halv 8. ska bli fett roligt. mocka massa boxar & sånt.
läängtaaaaar ! , <3
aja

på slöjden gick det fett bra för vi gjorde en väggbodnad med en smilis. ingejerd (stavning xp) typ älskade den. så hela klassen fick typ en guldstjärna för det (H)
nu sittrer jag bara här & tråkar sönder. vet inte vad som händer senare. plugga kanske ?
aja.
biiiilder från skolan idag kommer ! , även på väggbodnaden ;) & på Red Chilli Pirat <3

jag på kemin, julle ville fota mig xp

vår coola väggbodnan, lr va tkr ni?

sötnos, !
Red chili pirat & patrik södervall !

vet ngn om de stavas:
Red chilli pirat
lr
Red chili pirat
??


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha tyckte du ;) <3

2009-08-26 @ 20:17:53
URL: http://saaantos.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0