hemma från Mahult (:


hejsan.
torsdag-fredag åkte ju min klass (7a) ,

dag 1.
'till Mahult för att sova i en gammal skola. jag gick upp som vanligt. kollat så jag packat det sista. sen åkte jag till bussen, fett tungt med alla väskor och de -.- , blö ! , men aja. kom fram till skolan, där många i klassen redan va. sen gick vi ner till bussen packade in grejerna & åkte. först åkte vi typ förlångt. sen kom vi rätt. vi kom fram & la in våra grejer. jag , sofie & julia skulle sova under bordet ;). ahahah, fett varmt där under kan jag lovoooova. aja, sen paddlade vi, & badade. senare på kvällen spökade det inne i huset. två dörrar öppnades av sig själv & sen stängdes. senare gick sofie & ngn upp på vinden där det spökade. senare så fotade julia elden och då fick hon med massa bilder på människor. jag SVÄR !, ni kommer få se bilderna. sen på kvällen körde vi sanning eller konka & sånt skiit. ahha, sen somnade vi as sent pga att ludde thelander, felix, & simon typ kastade GODIs , ahha . så när vi skulle städa så låg det fett mycker godis. aja somnade typ 5. ;)

dag 2.
sofie & jag vaknade typ 10 i 9 av att hela klassen va vaken & hade börjat packa iordning. trött som fan gick jag upp packade ihop sakerna, fett svårt att hitta ALLT , för alla hade stökat ner så mycket xp
sen gick vi ner till sjön & tog något foto. sen kom bussen, bar upp en kanot snabbt. sen drog vi till bussen,. jag & sofie va tvungna att ha våran väska framme vid oss för vi skulle hoppa av vid Vallås. så dom släppte oss där, mamma hämtade mig & sofie, så körde vi till travet. vi gick över till andra sidan. Peace tävlade, kom diskad :[, men egentligen skulle hon inte vara det. men aja, sen kom jag & sofie med på tv. & på hemvägen kom mammas bil med i tv, TVÅ GÅNGER. haha, (y). sen sov jag på hemvägen fett trött. sen åkte vi till Slöinge djursjukhus & hämtade Hasse. sen hem. höll på & somna. sen åkte sofie hem & jag sov lite. sen datan & sen åt jag & mamma tacos. nu sitter jag här.
tack för bästa dagarna 7a, jag älskar er (L)

lite bilder:


uuuuuuh
omg :O

scary
kolla i 0 , jaja nu kmr andra bilder.

Emma k
dennis thoor julia sofie ludde alle eric

julia & sofie


sofie & julle hoppar

vi sminkade kevin

stugan på baksidan


stugan på framsidan

julia dennis sofie

julia pauline sofie

det får räcka för idag.
tack för detta klassen, ni e  bäääst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0