fredaaag . wiiih

hey. idag va det skola som vanligt. här kmr kort fakta.
matte - räknade på bra faktiskt.
engelska - AS tråkigt. -.-
idrott - hammarsberget. men hade inga skor, så gick i sockar (h.
lunch - ngt äckligt. hade en timmes rast så ja & sofie drog te ida.
bild - ritade fucking löv ? :s
sen åkte jag till stan med Emma & Sofie <3
träffade älsklings arber :* , jag älskar dig otroligt mycket babe ! <3
sen träffade jag även sabra , amanda , mella & suada (:
hittade ett linne typ bah.
sen drog jag & emma med sofie hem. sen till trönninge. hon skulle spela
match. men då kom pappa. så nu sitter jag här & tråkar. bilder kmr när jag
orkar (aa.

nu hittade jag as gamla bilder :oo
sofie bruhn<3

&
Emma ekstrand, jag älskar er <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

iloveu :')

2009-08-29 @ 21:20:32
URL: http://eemmaeekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0