staan, 8/4-09 :]




Hallooow allihopa :]]
vaknade TIDIGt imorse för jannice väckte mig -.-
sen åkte hon hem , så skulle vi med bussen till stan , men vi missade den xD , så mamma
fick köra oss till rolles så tog vi den där ifrån istället :).
när vi kom in till stan gick vi till bibloteket för sofie skulle gå på toa. så sa hon såhär:
Pauline, ååh. kom och kolla en as äcklig sak här inne ;o
så kom jag , så hällde hon as mke vatten i mitt ansikte.
hahaha, du ska få igen :)
sedan åt vi på mcdonalds :]
sen kom en kompis som sofie känner så gick hon också och åt på mcdonalds.
GOTT !
sen stog vi bara och pratade vid bussen :).
sen åkte vi hem till sofie, så kom vi hem så va det låst. ingen nyckel eller något xp
så hoppade sofie in genom fönstret (hh. , ahhah :)
sen typ 5 minuter efter kom hennes pappa hem , HAHAHAHAH
som jag knäckte mig.
sedan kom mamma :).
tack för en rolig dag snygging :). älskar dig <3

'
bara för hon är söt. men IGNORERA mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0