staaaaaaaan (:

daaaaaagen;
gick upp 10 i 11 satte mig vid datorn, snackade med cassi <3
åt frukost, gick ner i stallet. syster kom, frågade om jag ville
med henne till stan, okej. åkte med henne till stan, kom fram vid halv 3,
då käkade vi kina mat (hh) , skit gott (:
sedan gick vi in på stan och då gick vi till h&m där man köpte en tröja,
sedan gick vi runt lite, träffade massooor folk (:
sedan åkte vi te e-stop där köpte man en bakelse till mig & en till mamma
& johanna köpte en till sig :), sedan åkte vi hem
kom nysshem och åt min knäckbakelse, nu satte jag mig här .
& nu ska jag typ städa rummet :(
vibba på msn om ni vill ngt (hhhhhhh) <3
& ska nu städa rummet typ :(
skriiiiiv på msn wtf,
    [email protected] (: <3

puss på kinden :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0